Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o skontaktowanie się z nami oaz odesłanie produktu. Prosimy o staranne zabezpieczenie produktów do wysyłki, nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia zwracanych towarów powstałe w transporcie.

Zwroty produktów

W ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru masz prawo jego zwrotu na swój koszt bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy.

Zwracany produkt musi zostać odesłany w takim stanie, w jakim został dostarczony. Prosimy o staranne zabezpieczenie produktów do wysyłki, nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia zwracanych towarów powstałe w transporcie.

Zwrot pieniędzy zostanie zlecony od razu, kiedy paczka do nas wróci, a zwracany produkt będzie w nienaruszonym stanie.  

W razie pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu.