Wazon duński design raw proj Groeneveldt mid-century
Wazon proj. Pieter Groeneveldt Dania vintage mid-century
Vase by Pieter Groeneveldt Denmark vintage mid-century
Wazon WGP Fat Lava 1970 Fason 114-15 Carstens
InPost Paczkomat 17,99 zł / pobranie 19,99 zł
InPost Minikurier 19,99 zł / pobranie 20,99 zł
DPD Kurier 21,99 zł / pobranie 22,99 zł
Bezpieczne Płatności
Szybkie płatności Przelewy24
Tradycyjne przelewy
Płatność przy odbiorze
Łatwe Zwroty
Zakupione w galerii Ikeda artykuły można zwrócić na koszt własny
do 14 dni od zakupu bez podania przyczyny.
Bonusy
Zakup powyżej 300 zł - darmowa wysyłka
Zakup powyżej 1000 zł - rabat 10%
Ekologiczne pakowanie
Paczki nadawane są w formule recyklingu,
minimalizujemy szkodliwy wpływ na środowisko.
Wazon ceramiczny w stylu Fat Lava, prawdopodobnie niemiecka wytwórnia Cartsens, lata 70 XX wieku, fason o numerze 114-15.
Wykonano ręcznie. Struktura powierzchni wazonu jest chropowata i naciekowa, co jest znakiem rzopoznawczym stylu określanego mianem West German Pottery.
Przyjemny odcień brązu i efekt erozji, który nasuwa na myśl naczynia z wykopalisk archeologicznych.
Wysokość: 17cm
Średnica podstawy: 17cm
Vase en céramique de style Fat Lava, probablement allemand Cartsens, années 1970, numéro de style 114-15.
Fait à la main. La structure de surface du vase est rugueuse et infiltrante, ce qui est une caractéristique du style connu sous le nom de poterie ouest-allemande.
Une agréable teinte de brun et un effet d'érosion qui rappelle les vases des fouilles archéologiques.
Wazon proj. Pieter Groeneveldt Dania vintage mid-century
Vase by Pieter Groeneveldt Denmark vintage mid-century
Ceramiczna miseczka wykonana ręcznie z surowej masy przecieranej farbą z zewnątrz oraz szkliwiona w karmelowej barwie od środka. Styl i metoda wyrobu wskazują na japońskie tradycje rzemieślnicze, lecz nie posiada sygnatury, więc może to być inspiracja Japonią, która powstała w Europie. Miseczka jest bardzo efektowna, ma rys unikatowości charakterystyczny dla wyrobów rzemiosła japońskiego. Stan doskonały. Średnica 10 cm, wysokość 7 cm.
Proszę zwrócić uwagę na fakt, że paczki nadaję w formule recyklingu, co oznacza wykorzystanie odpadów foliowych, kartonowych i papierowych w celu zminimalizowania szkodliwego wpływu na środowisko. W związku z tym paczki, pakuły oraz inne materiały wykorzystane do pakowania nie zawsze wyglądają estetycznie.
Misa owocjera ceramiczna, wyrób ręczny, prawdopodobnie niemiecki modernizm lata 60-70 XX wieku, jest niezwykle efektowna i unikatowa, zachowana w doskonałym stanie, szkliwo lśni jak nowe. Ma piękną, głęboko zieloną barwę i nowoczesny, nakrapiany motyw w stylu abstrakcji organicznej. 23cm.
Popielniczka wykonana ręcznie w estetyce Fat Lava, niemieckie zakłady Strehla, lata 60. Urzekający, szmaragdowy kolor, który przypomina dno morza, zwłaszcza za sprawą porowatej, strukturalnej powierzchni. Bardzo oryginalny i unikatowy przedmiot. Stan doskonały, na spodzie sygnatura z logotypem Strehla. 13x13x5cm.
Donica ceramiczna, oryginalna Fat Lava, lata 70 XX wieku, Niemcy zachodnie, wytwórnia Bay Keramik. Ma przyjemną krakelurę charakterystyczną dla utleniającej się masy ceramicznej. Posiada sygnaturę tłoczoną na spodzie. Stan zachowania bardzo dobry. Średnica 14 cm, wysokość 12 cm.
Ręcznie wykonana, pięknie szkliwiona miseczka patera, głęboka intensywna czerwień o koralowym odcieniu, stan bardzo dobry. Nie jest to produkcja seryjna, naczynie jest jedyne w swoim rodzaju i unikatowe. Spód jest nieszkliwiony, jest to zamierzony efekt artystyczny, przez co powierzchnia ma przyjemnie skórzastą fakturę. 21cm.
Wazon typu cegła, porcelana z zakładów Sintolan Annaburg (Saksonia, Niemcy), model z 1989 roku wykonany z okazji 20 lecia istnienia zakładów. Posiada sygnaturę na spodzie. Stan zachowania idealny. 15x13x9 cm.
Patera ceramiczna, ręczny dekor charakterystyczny dla wzornictwa lat 60, tzw. pikasiak.
New look w bardzo ciekawej odsłonie. Autorem projektu jest norweski artysta Erik Ploen (1925-2004).
Stan zachowania oceniamy na dobry – w jednym miejscu 0,5 cm odprysk (na szczęście pod zewnętrzną krawędzią naczynia, więc niewidoczny bez uważnych oględzin). Malatura ma tu i ówdzie przetarcia. Na spodzie numer serii 402.
Ceramika ozdobna Iznik Kutahya Turcja miniatura
Japońska ceramika, wazon malowany ręcznie w latach 60', nowoczesne wzornictwo. Stan kolekcjonerski.
Wys. 21cm
Śr.podst. 5,5cm
Ręcznie wykonany wazon w kształcie dzbana oliwnego, ceramika szkliwiona pokryta emaliową zdobiną ryby pływającej pod wodą. Motyw ryby jest wykonany na nieszkliwonym czarnym tle, podobnie jak nieszkliwona jest podstawa naczynia dla jego lepszej przyczepności. Na szyjce niewielki odprysk szkliwa. Głęboka, zróżnicowana tonalnie czerwień, błękitny w środku. Nie posiada sygnatury i nie udało mi się rozpoznać manufaktury, ale zakładam na podstawie estetyki wykonania ryby i jej kolorów, że to lata 50-60 XX wieku. Wysokość 20cm.
Wazon ceramiczny, ręcznie zdobiony emalią i szkliwiony, efektowny artdecowski wzór charakterystyczny dla lat powojennych, Niestety nie posiada sygnatury i nie udało mi się ustalić manufaktury. Zapewne Niemcy lata 50 XX wieku. Stan zachowania idealny. Wysokość 16cm, średnica 5cm.
Wazon porcelanowy, wykonany ręcznie, szkliwiony na wysoki połysk, złote żyłkowania, ciekawe nowoczesne wzornictwo, nie posiada sygnatury i nie udało mi się go zidentyfikować ani datować, więc przypuszczenie że jest to Ćmielów lata 60 proszę traktować umownie. Posiada kilka odprysków widocznych na zdjęciach. Jedyne co jestem w stanie o nim powiedzieć to że jest unikatowy i oryginalny. Wysokość 17 cm, szerokość 11 cm, głębokość 7 cm.
Plakieta XI Festiwal Piosenki Radzieckiej 1975 ceramika Mirostowice
Ceramika ozdobna Iznik Kutahya Turcja miniatura
Donica ceramiczna, oryginalna Fat Lava, lata 70 XX wieku, Niemcy zachodnie, wytwórnia Bay Keramik. Ma przyjemną krakelurę charakterystyczną dla utleniającej się masy ceramicznej. Posiada sygnaturę tłoczoną na spodzie. Stan zachowania bardzo dobry. Średnica 14 cm, wysokość 12 cm.
Popielnica w stylu fat lava, pochodzi z niemieckich zakładów ceramiki Strehla, prawdopodobnie lata 70'. Jest to wyrób ręczny, unikatowy, pięknie barwiony w szkliwie, z grubymi naciekami na bokach, doskonale wymodelowanym spodem, utrzymany w kobaltowo-szmaragdowej kolorystyce. Masywna, waży około 1kg przy 20cm szerokości i 10cm wysokości. Bardzo oryginalna rzecz. Sygnatura na spodzie. Stan kolekcjonerski.
Kilim Kościółek Cepelia E. Oleksy lata 70