Paterka pikasiak mid-century 1960 new look
Patera ceramiczna w stylu Picasso lata 60 XX wieku modernistyczny design
Picasso-style ceramic plate, 1960s, modernist design
Gliniany szkliwiony półmisek - miseczka - patera z ażurowym brzegiem Niemcy lata 50- 60.
A clay glazed platter - a bowl - a plateau with an openwork edge Germany 1950s-1960s.
InPost Paczkomat 17,99 zł / pobranie 19,99 zł
InPost Minikurier 19,99 zł / pobranie 20,99 zł
DPD Kurier 21,99 zł / pobranie 22,99 zł
Bezpieczne Płatności
Szybkie płatności Przelewy24
Tradycyjne przelewy
Płatność przy odbiorze
Łatwe Zwroty
Zakupione w galerii Ikeda artykuły można zwrócić na koszt własny
do 14 dni od zakupu bez podania przyczyny.
Bonusy
Zakup powyżej 300 zł - darmowa wysyłka
Zakup powyżej 1000 zł - rabat 10%
Ekologiczne pakowanie
Paczki nadawane są w formule recyklingu,
minimalizujemy szkodliwy wpływ na środowisko.
Miseczka- patera wykonana z gliny, a następnie szkliwiona. Cieniowana od brązu do beżu, z ażurowym brzegiem, który nadaje jej lekkości i wytworności. Doskonała na ciasteczka.
Sygnatura to grafika kwiatka, pochodzenie Niemcy, datowanie prawdopodobnie lata 50- 60.
Stan bardzo dobry.
Wymiary wysokość 4,5 cm średnica 14,5cm.
A bowl-plate made of clay, and then glazed. Shaded from brown to beige, with an openwork edge, which gives it lightness and refinement. Perfect for cookies.
The signature is a flower graphic, origin Germany, probably dated 50-60.
Very good condition.
Dimensions: height 4.5 cm, diameter 14.5 cm.
Patera ceramiczna w stylu Picasso lata 60 XX wieku modernistyczny design
Picasso-style ceramic plate, 1960s, modernist design
Patera ceramika artystyczna proj. Dutka pikasiak new look
Talerzyk z motywem wielkanocnym Konitz porcelana artystyczna 1980
Ceramiczna miseczka wykonana ręcznie z surowej masy przecieranej farbą z zewnątrz oraz szkliwiona w karmelowej barwie od środka. Styl i metoda wyrobu wskazują na japońskie tradycje rzemieślnicze, lecz nie posiada sygnatury, więc może to być inspiracja Japonią, która powstała w Europie. Miseczka jest bardzo efektowna, ma rys unikatowości charakterystyczny dla wyrobów rzemiosła japońskiego. Stan doskonały. Średnica 10 cm, wysokość 7 cm.
Proszę zwrócić uwagę na fakt, że paczki nadaję w formule recyklingu, co oznacza wykorzystanie odpadów foliowych, kartonowych i papierowych w celu zminimalizowania szkodliwego wpływu na środowisko. W związku z tym paczki, pakuły oraz inne materiały wykorzystane do pakowania nie zawsze wyglądają estetycznie.
Patera ceramiczna, ręczny dekor charakterystyczny dla wzornictwa lat 60, tzw. pikasiak.
New look w bardzo ciekawej odsłonie. Autorem projektu jest norweski artysta Erik Ploen (1925-2004).
Stan zachowania oceniamy na dobry – w jednym miejscu 0,5 cm odprysk (na szczęście pod zewnętrzną krawędzią naczynia, więc niewidoczny bez uważnych oględzin). Malatura ma tu i ówdzie przetarcia. Na spodzie numer serii 402.
Misa owocjera ceramiczna, wyrób ręczny, prawdopodobnie niemiecki modernizm lata 60-70 XX wieku, jest niezwykle efektowna i unikatowa, zachowana w doskonałym stanie, szkliwo lśni jak nowe. Ma piękną, głęboko zieloną barwę i nowoczesny, nakrapiany motyw w stylu abstrakcji organicznej. 23cm.
Ceramika ozdobna Iznik Kutahya Turcja miniatura
Patera misa popielnica Gabriel Sweden szwedzka ceramika 1950
Absolutnie unikatowy zestaw dwóch pater, wykonany ręcznie metodą emaliowania miedzi w hiszpańskiej manufakturze Esmaltes Garcia w latach 50 XX wieku. Jest w perfekcyjnym kolekcjonerskim stanie. Patery mają strukturalną, reliefową fakturę, co ukazuję - mam nadzieję - zdjęcia. Barwy są niezwykle żywe i intensywne, a samo zestawienie niesłychanie oryginalne. Jest to piękny przedmiot, który nie występuje na krajowym rynku. Duża patera 29x17cm, mała 10x9cm.
Ceramika ozdobna Iznik Kutahya Turcja miniatura
Talerz ozdobny na ścianę irański
Popielniczka ceramika Vallauris Francja 1960
Majolica earth coloured centerpiece Italy
Patera z miodowego szkła hutniczego formowana ręcznie w Hucie Szkła Hortensja w Piotrkowie Trybunalskim w latach 50 XX wieku, masywne szkło z pięknym reliefem. Styl nawiązuje do estetyki secesyjnej. W masie naczynia widać kilka pęcherzyków świadczących o autentyczności ręcznego wykonania. Stan doskonały. 25x9cm.
Patera porcelanowa, owalny trójkąt w czerni, złocony na obrzeżach, z pięknym roślinnym dekorem, charakterystycznym dla powojennego stylu manufaktury Weimar Porzellan w Turyngii, Niemcy. Model Hawai, czytelny stempel z sygnaturą na spodzie. Patera jest w doskonałej kondycji. 20cm.
Patera ceramiczna wykonana ręcznie w niemieckim studio Strehla w latach 70-80 XX wieku West German Pottery
Ceramic plate handmade in the German studio Strehla in the 70-80 of the twentieth century West German Pottery
Patera porcelanowa, owalny trójkąt w czerni, złocony na obrzeżach, z pięknym roślinnym dekorem, charakterystycznym dla powojennego stylu manufaktury Weimar Porzellan w Turyngii, Niemcy. Model Hawai, czytelny stempel z sygnaturą na spodzie. Patera jest w doskonałej kondycji. 20cm.
Patera, choć może służyć jako talerzyk czy spodek, miedziana i kryta emalią, piękne nasycone barwy, bardzo głębokie i efektowne. Z całą pewnością lata 60. Unikatowy przedmiot. Stan idealny. Szerokość 18cm.
Plakieta ceramiczna z lat 60 wykonana ręcznie w zakładach Keramo w Kostelcu (była Czechosłowacja) i przedstawiająca praski motyw zamku na Hradczanach. Piękna malatura, szkliwiona na awersie, rewers jest nieszkliwiony i ma piękną fakturę surowej, szorstkiej ceramiki w przyjemnym kolorze spłowiałego ciemnego brązu. Na rewersie plakiety naklejka z sygnaturą K (Keramo). Tego typu oryginalny pikasiak to rzadkość i poszukiwany przedmiot kolekcjonerski. Świetne uzupełnienie kolekcji sztuki modernistycznej. Wysokość 25cm, szerokość 10cm, wysokość 5cm. Stan idealny.
Patera z miodowego szkła hutniczego formowana ręcznie w Hucie Szkła Hortensja w Piotrkowie Trybunalskim w latach 50 XX wieku, masywne szkło z pięknym reliefem. Styl nawiązuje do estetyki secesyjnej. W masie naczynia widać kilka pęcherzyków świadczących o autentyczności ręcznego wykonania. Stan doskonały. 25x9cm.
Patera ceramiczna, ręczny dekor charakterystyczny dla wzornictwa lat 60, tzw. pikasiak.
New look w bardzo ciekawej odsłonie. Autorem projektu jest norweski artysta Erik Ploen (1925-2004).
Stan zachowania oceniamy na dobry – w jednym miejscu 0,5 cm odprysk (na szczęście pod zewnętrzną krawędzią naczynia, więc niewidoczny bez uważnych oględzin). Malatura ma tu i ówdzie przetarcia. Na spodzie numer serii 402.